Marka Yönetimi; Mevcut bir markanın pazardaki gücünü korumak ve geliştirmek, ya da yeni bir ürün / şirketi marka konumuna getirmek üzere gerçekleştirilen çalışmalarıkapsar. Marka yönetimi, bir ürüne (mal-hizmet) kimlik kazandırılması, “Ürün-Firma-Semboller-Duygular-Algılar” arasında bir ilişki yaratılması, ürünün rakiplerinden farklılaştırılması ve uzun soluklu müşteri sadakatinin sağlanmasına yönelik planlama ve uygulamayı içerir.

Pazarlama Yönetimi;Pazarlama iletişimi, kurumun hangi ürün ve hizmetleri ürettiğini ve bunların rakiplerden farklarının neler olduğunu hedef kitleye anlatarak; firma, ürün ve hizmetleri hakkında tanınırlık ve beğenirlik yaratılmasına ilişkin planlama ve uygulama çalışmalarını kapsar.-Bu hizmet çerçevesinde, kurumun sunduğu mal ve hizmetleri tercih edilir hale getirerek, pozitif algının satın alma davranışına dönüşmesini sağlamak amacıyla bütün iletişim faaliyetleri ‘entegre’ biçimde ele alınır.

Menajerlik; Birçok dizi,sinema,reklam projelerinde yer alacağına inandığımız deneyimli yetenekli oyuncu ve oyuncu adaylarını sektöre kazandırmak.

Organizasyon; Ülke tanıtımına yurt dışında katkı sağlayacağına inandığımız ödül törenleri başta olmak üzere birçok defile,sanatçı konserlerini yapmaktayız.

Sosyal Medya PR; Dijital ve sosyal medya alanında Marka yöneticisi olmayı hedefleyenlerin yanında kurum çalışanları ve yöneticilerinde faydalanabileceği şekilde içeriklerini oluşturduğumuz bu programın amacı; bu alanda kariyer sahibi olmayı hedefleyen, çalışanları ve yöneticileri Sosyal Medyayı nasıl kullanacakları hakkında bilinçlendirmek ve farkındalık yaratmaktır.

Etkinlik Yönetimi; Kurumların pazarlama, satış, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, insan kaynakları gibi birimlerinin görev alanlarında yer alan, iç veya dış sosyal paydaşlarla sıcak temas sağlanan, içeriğin iletilmek istenen mesajlar doğrultusunda kurgulandığı, lansman, roadshow, bayi toplantısı, fuar katılımı, vb. faaliyetler düzenlemek.